Tijd voor ontspanning... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu Tijd voor ontspanning... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu

Tijd voor ontspanning...

Door: Robin en Wendy

Blijf op de hoogte en volg Robin

09 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Terug met een nieuw verslag! Na een ruim 2 weken actief te zijn geweest zijn we een aantal dagen geleden vertrokken naar het zuid-oosten van Thailand. Eerste van de eilanden die we bezoeken is Koh Samui!

Eerst even terug naar de de laatste 2 dagen die we in Chiang mai hebben gehad. Niets moet alles mag, dat was ons motto voor die dagen. Lekker een beetje door deze mooie stad heen gewandeld, en hier en daar een prima restaurant bezocht met behulp van tripadvisor! In de avond de markt nog bezocht en wat leuke dingen gekocht.

Dinsdag 7 juli was een redelijk intensieve reisdag. We werden om 11:30 opgehaald voor onze transfer naar het vliegveld. Om 13:15 de lucht in voor onze vlucht richting Surathani. Een kleine 2 uur later kwamen we aan en het weer zag er helaas niet al te best uit. Er viel een flinke plens regen, maar gelukkig was die ook weer zo voorbij.

Volgende transfer was van het vliegveld naar de pier, naar wij dachten een half uurtje. Helaas duurde dit ook 1 uur en 45 minuten voordat we bij de pier aankwamen. Kaartjes gekocht voor de boot en nog even iets gegeten. Om 18:00 voer de boot uit de haven en zouden we ongeveer 19:30 aankomen op koh Samui. Ook daar stond onze transfer weer op ons te wachten voor de tocht naar het hotel van ongeveer een uur. Deze dag stond dus helemaal in het teken van reizen.
Bij het hotel aangekomen, Akyra Chura Samui , werden we heel hartelijk ontvangen. Supermooi resort met luxe kamers. In de avond vrijwel niets meer gedaan en lekker op tijd naar bed gegaan.

Over de laatste 2 dagen kunnen we redelijk kort zijn. Lekker luieren en op het strand liggen. Ze hadden veel regen voorspeld maar die is ons, tot nu toe, bespaard gebleven. We hebben dan ook al een lekker kleurtje opgedaan. We blijven tot zondag in dit mooie resort ,voordat we de boot pakken naar onze laatste bestemming: Koh phangan.

Mocht ik nog zin hebben om een verslag te tikken dan zien jullie dat vanzelf. Krijgen jullie niets meer kunnen jullie ervan uitgaan dat we lekker aan het genieten zijn van onze vakantie!