1e dag - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Robin Wendy - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Robin Wendy - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Robin&Wendy

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 November 2011 | Nederland, Schiphol

Daar zitten we dan, in café Amsterdam op Schiphol. Vanochtend vroeg wakker. Om precies te zijn om 4:30 had Wendy al de zenuwen dus begon de dag iets vroeger dan gepland.

Om 5:45 richting Schiphol, ingecheckt, en eerst maar even een koffie en een broodje achterover gooien.

Boarding time is 9:30 en om 10:30 zal vlucht SQ 323 van Singapore Airlines richting Singapore vertrekken. Zonder vertragingen zouden we moeten landen om 6:30 plaatselijke tijd. Voor ons gevoel landen we dus om 23:30. Vrijwel aansluitend zullen we de vlucht MI 752 van Silkair nemen richting Thailand, om precies te zijn richting Phuket!

• 26 November 2011 - 07:24

Diana:

Heerlijk te lezen dat jullie op Schiphol zijn. Lange vlucht voor de boeg echter dat mag de pret niet drukken. Over ongeveer 24 uur liggen jullie op het strand van Phuket!
    Denk daar aan.
    Goede reis en tot het volgende verslag.

• 26 November 2011 - 08:39

Yvonne:

Met de katten alles oke zijn de nacht lief doorgekomen boven op mijn salontafel dat kan je ze weer afleren . Als jullie terug zijn als Oma (haha) mag ik ze tenslotte verwennen.

• 27 November 2011 - 09:14

Edwin:

Goeie vlucht en fijne vakantie!

• 27 November 2011 - 09:30

Yvon:

vrijf het er maar in met je 26 graden

• 27 November 2011 - 09:42

Robin En Wendy:

Ma we hebben liggen bakken vandaag we leken wel kreeften, 3 liter vocht uitgezweet rond middag uur is het 35 graden en volle zon. Het is hier 6 uur later dan bij jullie. Het is hier nu 10 over half 5 savonds wij hebben 36 uur niet geslapen dus dat gaan we even inhalen ;)