Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Robin&Wendy

Blijf op de hoogte en volg Robin

28 November 2011 | Thailand, Bangkok

9:30 we worden wakker! Wendy vraagt hoelaat het is en kan haar oren bijna niet geloven en denkt dat ik een grap maak! In totaal dus 16 uur geslapen, bij deze een nieuw record!

Snel uit bed voor het ontbijt, prima vezorgd met brood, rijst en vers fruit. Wij kiezen voor het brood en het fruit en de rijst laten we maar liggen, want waar in Thailand kun je nu geen rijst krijgen?

Na het ontbijt besluiten we een rondje te lopen in en rond Kata beach. Lekker warm zo rond de 32 graden. Eerst nog bij een 7-Eleven markt gestopt om het vochtgehalte op peil te houden, want zweten dat doen we wel.

Tijd om te gaan snorkelen! Na een tip van een duikschoolhouder zijn we aan de noordkant van Kata beach gaan snorkelen, alleen geen idee waar hij deze info vandaan had! Misschien uit een sprookjesboek want wat we zagen was alleen maar zand. Tot overmaat van ramp haalde Wendy haar bovenbeen op eens goed open op een uitstekend stuk rots-------> op naar de EHBO post! We werden erg goed geholpen, en met het nodige schoonmaakwerk en een verbandje mochten we weer gaan.

Na het bezoek aan de EHBO post besloten we maar wat te relaxen aan het zwembad. Helaas voor Wendy mag ze een paar dagen het water niet in, natuurlijk erg vervelend als het 32 graden is;-) Dan maar lekker zonnebaden! Met een lekker drankje natuurlijk.

Op naar het diner! Ergens neergestreken in een restaurant op 2 min lopen van ons hotel. Wendy de gebakken rijst met zoet / zure kip en ik de gamba's. Deze vielen helaas niet echt in smaak dus dan maar hetzelfde als Wendy. Na het avondeten nog even het bestelde pak passen, en daarna maar een uur massage gehad:-).

Als afsluiter van deze dag zijn we nog even naar een pub gegaan waar er een look à like van Elvis aan het optreden was. Met een biertje en een cocktail erbij is een avond al snel goed gevuld! Erg gezellig dat wel!

Morgenochtend vertrekken we voor een paar dagen naar Khao Sok. Dit is in de jungle gebied en naar verluid hebben we daar geen internet. Het verslag houden jullie zeer zeker te goed! Voor nu.... Welterusten!

• 28 November 2011 - 20:45

Mireille:

Hallo liefjes!

Alles goed dus?? Behalve het bovenbeen van Wendy...ai ai dat is wel balen. Maar zo te zien bevalt het jullie goed jullie zien er relaxed uit. Hier ook alles goed weet niet of jullie mijn sms hebben ontvangen maar gister heb ik Bauke gedaan, snee weer dicht en hij liep niet 100% zuiver maar je zag het bijna niet meer. Ik heb hem twee rondjes laten draven in de round pen om te kijken en daarna op de wei. Het is nog steeds droog dus vooruit.

Nou dit was onze update heel veel plezier in de jungle! PS Robin pas je een beetje op je vriendin straks is zij ook nog kreupel ;) Doeiii X Mireille

• 29 November 2011 - 00:10

Wendy:

Hey Mireille , fijn dat het goed gaat met Bauke.we hebben je sms sachets ontvangen ;) Hier is het alweer ochtend wij gaan nu ontbijten en dan terug naar de EHBO post! Gelukkig hoefde het net niet gehecht te worden . Gr. Wendy

• 29 November 2011 - 20:46

Yvonne :

Hoi lieve nicht en robin
    Ik schrijf jullie vanuit capelle het is dinsdagavond 21.45 hoog tijd de luikjes vallen bijna dicht.Gelukkig dat het meegevallen is met de verwonding.
    Morgen ben je jarig wendy vanuit nederland gefeliciteerd een hele dikke zoen van tante en oompie.
    Lekker genieten van jullie mooie reis.

• 30 November 2011 - 11:12

Yvonne:

Hai Wendy en Robin
    GEFELICITEERD met je verjaardag Wendy een dikke kus van je Pa en Ma en natuurlijk van je Broertje.
    Laska is gisteren in bad geweest was aan de dunne zomaar 1x zat heel zijn achter poten en staart onder de darrie hij vond het niet erg in bad alleen het afdrogenvond hij minder.

• 01 December 2011 - 13:34

Wendy:

Dank jullie wel , heb een heerlijke warme zonnige verjaardag gehad! ;)