Dag 8 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Robin&Wendy

Blijf op de hoogte en volg Robin

03 December 2011 | Thailand, Bangkok

De meeste luie dag tot nu toe!

Na een goede nachtrust van een goede 10 uur aan het ontbijt! Lekker een paar boterhammen geroosterd wat na een hoop rijst ook wel weer eens lekker is!

Voordat de dagjesmensen met de diverse boten aankwamen zijn we direct na het ontbijt gaan snorkelen. En wat bleek? We waren de eerste! Eenmaal in het water kwamen direct alle vissen op ons af die natuurlijk dachten dat wij ze kwamen voeren. Het water was nog helderder dan gisteren wat mede kwam door de felle zon.

Wederom heel veel verschillende soorten vissen gezien met de meest uiteenlopende kleuren, maar de vis die het meest opviel was toch wel een murene van ongeveer anderhalve meter! Uitstekend met z'n kop uit een rots keek hij naar iedereen die langs zwom. Behalve naar Wendy, die durfde niet in de buurt te komen;-) Je zal precies zien dat we de onderwatercamera even niet bij ons hadden en we dus eerst naar de kant moesten. Gelukkig kon ik de murene tussen al het koraal terugvinden en mooie foto's maken.

In de middag begon de bewolking de overhand te nemen en begon het te regen, dus besloten we om maar een middagdutje te gaan doen:-) Ach het is vakantie!

Zoals we gewend zijn smaakte het avondeten weer erg goed. Dit keer maar een lekkere bananenshake erbij genomen! Ik zeg: Mooie afsluiting van een luie dag!

• 03 December 2011 - 16:49

Yvonne:

ben jaloers hier stormkracht 8 en regen. Kusjes Ma

• 04 December 2011 - 18:14

Mireille:

Hallo daar!

Klinkt allemaal goed heerlijk zo luieren beetje zwemmen..Nu mijn verslag..;) Bauke staat weer mooi op zijn hoeven de smid is geweest. Gister veel regen even in de paddock verder binnen. Vivienne heeft hem een lekker poetsbeurt gegeven. Vandaag konden ze weer naar buiten ik heb Bauke in de Roundpen gehouden vanwege de gladheid. Z'n stal nog maar even leeggehaald want zo'n dag binnen is voor onze paarden voldoende reden om geeneen droog strootje meer te hebben haha..Van de week poets ik hem weer en zal ik hem eens laten lopen kijken hoe het gaat. Nou enjoy daar!!

Dikke kus, Mireille