Dag 11 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Wendy - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Robin&Wendy

Blijf op de hoogte en volg Robin

07 December 2011 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we weer!

Vandaag op tijd opgestaan in het Kata palm resort, korte broek aan, shirt aan en op naar het ontbijt. Even een stevig ontbijt genuttigd want vandaag stond er een boottocht in de planning van Phuket naar Koh Yao Yai.

Pick up kwam rond 9 uur letterlijk aangetuft met daarin een oudere man die bijna niet in staat was om onze koffers te tillen, dus hopla even een handje bij! Eenmaal in de haven aangekomen bleek dat we met een boot mee moesten die bijna net zo oud was als onze chauffeur:-) maar hop wederom niet zeuren en snel die koffers op de boot! Nog wel even snel een paar mooie foto's gemaakt van de zeearenden die aan het jagen waren in de haven.

Na een uur kwamen we aan in de haven van Yao Yai. Het eerste wat ons opviel was dat het eiland zo mooi groen was. Maar dit kan net zo goed betekenen dat we een plensbui op onze hoofden kunnen krijgen. Wederom stond onze transfer al op ons te wachten met een nieuwe toyota pickup. Airco aan en gaan:-)

Na het arriveren moesten we nog een klein stukje lopen voordat we bij het resort aankwamen. Een klein resort met hele leuke bungalows. Lekker simpel en wat later blijkt alleen koud water. Klinkt erg vervelend maar als ik erbij vertel dat het hier zo'n 32 graden is valt dat allemaal ineens wel mee;-) zal erg tegenvallen bij terugkomst! Nog even maar niet aan denken dus!

De rest van de dag gevuld met een lekkere strandwandeling. Daarna onze maagjes gevuld met dat heerlijke Thaise eten. Na het toetje lekker afgetaaid en naar bed gegaan, want de volgende dag stond er een boottocht door de Phnga bay op het programma!